Sunday, April 14, 2013

Me, Myself and I vol.2

მიყვარს ღიმილი
სითბო
ყურადღება
ლამაზი ადამიანები
მეგობრები
ჩემები
ჩემიანი
და
ჩემი
მიყვარს მზე
მზესუმზირა
და
ჭიამაია

მწვანე ფერი
ლურჯიც
მიყვარს ყველი
შოკოლადი
და
ნაყინი
ყავა მიყვარს
უშაქროდ
ჩაი ლიმნის გარეშე
კარკადე
იუმორი
მყუდრო ბარი
კარგი მუსიკა
და
საუბარი
ბევრი
ბევრ თემაზე
ჩემი მუსიკა მიყვარს
ყურსასმენებში
კითხვა
მუსიკის ფონზე
წერა
და
საქმეც
მიყვარს ტატუ
მიყვარს სისუფთავე
ჩემი ნივთები
შარფები
ჟაკეტები
წვრილწვრილი მოგონებები
ძილი მიყვარს
მოკლე თმა
სიგარეტი
კომფორტული ტანსაცმელი
კედები
სეირნობა
ჩემი ბალიში

არ მიყვარს
უპასუხისმგებლოები
ჩერჩეტები
იმედგაცრუებები
პირსინგი არ მიყვარს
მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი
მაკიაჟი
და
თმისსამაგრი
სარკაზმი
ცინიზმი
ბოღმიანები
საზოგადოებრივი ტრანსპორტი
სიმყრალე
დაგვიანება
გამოუძინებლობა
ცუდი ამინდი
ზამთარი
სიცივე
გაყინული თითები
ჰომოფობები
სტერეოტიპულად მოაზროვნეები

ვერ ვიტან
ჩემს ნივთებს დაუკითხავად რომ ეხებიან
პირად სივრცეს რომ მირღვევენ
ზედმეტ შეხებებს
და ყველაზე
მეტად
ვერ ვიტან
თევზს


ჩახუტებას და კოცნას ნეიტრალურში ვტოვებ

me, miself and i vol.1

No comments:

Post a Comment